Εξωτερικά – Αισθητικά Ελαττώματα & Αντικατάσταση
Ο πελάτης υποχρεούται μετά την παραλαβή, να αποσυσκευάσει και να ελέγξει το προϊόν για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών, αισθητικών ελαττωμάτων, και στην περίπτωση που υπάρχουν δικαιούται να αναγγείλει την ύπαρξη τους σε προθεσμία δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του είδους ενώ σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα. Στην περίπτωση κατεστραμμένης συσκευασίας, ο πελάτης οφείλει να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος από το ταχυδρομείο εξ αρχής και να ζητήσει την αντικατάστασή του, κατόπιν συνεννόησης με το κατάστημα μας. Ειδικά για την περίπτωση εξωτερικών ή αισθητικών ελαττωμάτων προϊόντων που σχετίζονται με εξαρτήματα μηχανών και μηχανημάτων, ο πελάτης υποχρεούται να μην προβεί σε εγκατάσταση αυτών σε μηχάνημα. Το κατάστημα υποχρεούται σε σύντομο χρόνο να προβεί σε αντικατάσταση του είδους αυτού με νέο. Σε περίπτωση ανεπιφύλακτης παραλαβής του είδους θεωρείται ότι αυτό παραδόθηκε σε άριστη εξωτερική κατάσταση χωρίς αισθητικά ελαττώματα.
Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της επιχείρησης “PS ENERGY”
Η επιστροφή προϊόντων χρεώνεται σε βάρος της “PS ENERGY” στις ακόλουθες περιπτώσεις:
– Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται διαφορετικά προϊόντα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα.
– Σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος έχει συσκευασία κατεστραμμένη, ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της.
– Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα (εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας) ή έλλειψη ιδιότητας, η οποία ιδιότητα αναφέρεται στην περιγραφή του προϊόντος στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
Όροι Επιστροφών προϊόντων – Αποζημίωση Πελάτη
Στις περιπτώσεις επιστροφής με χρέωση της εταιρείας τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη και στο χρόνο που συμφωνήθηκε. Τυχόν καθυστέρηση από την πλευρά του πελάτη δικαιολογείται μόνον για λόγους ανώτερης βίας, διαφορετικά το δικαίωμα αντικατάστασης με βάση τον παρόντα όρο απόλλυται.
Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δελτίο Αποστολής-Τιμολόγιο, Απόδειξη Λιανικής Πωλήσεως κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του (εκτός αν πρόκειται ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει). Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της “PS ENERGY” θα πραγματοποιείται είτε με προσωπικό και μεταφορικά μέσα της “PS ENERGY”, είτε μέσω ταχυδρομείου, ή στο κατάστημα που διατηρεί η “PS ENERGY”.
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων αναλόγως της περίπτωσης, θα πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση, διαφορετικά ακύρωση της συναλλαγής εφόσον ο πελάτης αρνείται νομίμως τα δύο προηγούμενα, οπότε, υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την “PS ENERGY”, σε περίπτωση ακύρωσης, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε και η πληρωμή τους με επιμέλεια της “PS ENERGY”. Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας, η “PS ENERGY” θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα ή την Πύλη Πληρωμών για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα ή Πύλη Πληρωμών θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της “PS ENERGY” πλέον. Η “PS ENERGY” κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προαναφερόμενη σύμβαση.
Στην περίπτωση πληρωμής μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό της “PS ENERGY”, θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα της “PS ENERGY” ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη. Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, η “PS ENERGY” έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση αγοράς / πώλησης για τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα psenergy.gr, δίχως την υποχρέωση αιτιολόγησης της επιστροφής τους, εντός της προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της παραλαβής των προϊόντων. Η προθεσμία της άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, ξεκινάει από την επόμενη ημέρα της παραλαβής των προϊόντων.
Η δήλωση υπαναχώρησης μπορεί να ασκηθεί εγγράφως στο φαξ 2105691013 ή ηλεκτρονικά στο email contact@psenergy.gr ή συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας του site.
Η επιχείρηση είναι υποχρεωμένη να στείλει επιβεβαίωση παραλαβής της υπαναχώρησης μόλις την λάβει. Από την ημέρα κατά την οποία ο πελάτης δηλώσει την επιθυμία υπαναχώρησης, υποχρεούται και να επιστρέψει στο κατάστημα τα προϊόντα που αγόρασε από αυτό εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών. Το κόστος αποστολής για την επιστροφή των προϊόντων στην εταιρία μας επιβαρύνει τον πελάτη.
Για να γίνει δεκτή η επιστροφή, θα πρέπει το επιστρεφόμενο προϊόν να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση όπως ακριβώς πριν την πώληση του, να μην έχει χρησιμοποιηθεί καθόλου, να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία χωρίς αλλοιώσεις & φθορές και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα κλπ) όπως επίσης και την απόδειξη λιανική πώλησης ή το τιμολόγιο. Αν κάποιο προϊόν έχει πωληθεί με επιπλέον δώρο θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, σε διαφορετική περίπτωση η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό. Τα σφραγισμένα προϊόντα, πρέπει να επιστραφούν σφραγισμένα.
Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση
Δεν χωράει υπαναχώρηση στα παρακάτω:
Συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του πελάτη και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμα του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή.
Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας (αποτριχωτικές μηχανές, ξυριστικές – κοπτικές – κουρευτικές μηχανές, βούρτσες, οδοντόβουρτσες και θερμόμετρα).
Συμβάσεις κατά τις οποίες ο καταναλωτής έχει ζητήσει ειδικά επίσκεψη από τον προμηθευτή με σκοπό να πραγματοποιήσει επείγουσες επιδιορθώσεις ή την εκτέλεση εργασιών συντήρησης. Εάν, στην περίπτωση τέτοιας επίσκεψης, ο προμηθευτής παράσχει υπηρεσίες επιπλέον εκείνων που ζητήθηκαν συγκεκριμένα από τον καταναλωτή ή αγαθά πέρα από τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν υποχρεωτικά κατά την εκτέλεση εργασιών συντήρησης ή κατά τις επιδιορθώσεις, το δικαίωμα υπαναχώρησης εφαρμόζεται στις εν λόγω πρόσθετες υπηρεσίες ή αγαθά.
Πώληση σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση.
